donderdag 14 maart 2013

#5

Ik heb een hoop gezeur met dat Picasa, mijn man heeft mijn laptop mee naar Turkije en ik dacht het huiswerk te kunnen maken met de Picasa vanaf zijn computer.
NIETS IS MINDER WAAR:doordat ik een aantal foto's van zijn Picasa op mijn blog wilde zetten zijn er allerlei instellingen veranderd waardoor ik me nu overel opnieuw aan moet melden met heel andere gebruikersnaam en ww. Ik word er gek van.
Overal dus op de y
Telefoon , de computer en de ipad moet ik me aanmelden met een André account en andere ww.
Ik kan dus ook geen album maken👎😡
Zal blij zijn als hij terug is, kan ik het misschien weer herstellen naar de originele gegevens.

2 opmerkingen:

  1. @marjo, ik snap niet wat er mis is gegaan. Je wachtwoorden en inloggegevens zou je juist moeten kunnen gebruiken op welke computer dan ook.
    Misschien even alles laten rusten, alles afmelden en uitloggen en dan opnieuw beginnen. het kost veel tijd maar je gaat goed!
    Ook met je knie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marjo, je kan met een herstelpunt je computer herstellen naar een datum voor je met Picasa aan de slag ging. Het verwijdert dan wel programma's die je na die datum erop hebt gezet maar over het algemeen werkt de computer dan weer zoals het op die datum werkte. Je kan het vinden bij configuratiescherm en dan zoeken naar herstelpunt. It's worth to try!

    Groet Claudia

    BeantwoordenVerwijderen