zondag 17 maart 2013

# 5 Picasa

Een hoop problemen gaf Picasa mij, vooral omdat ik mijn eigen computer niet had, en hierdoor erg in de problemen kwam.
Later las ik bij het installeren van Picasa dat je maar een ( 1) Picasa account per computer kan down loaden, dus je snapt dat mijn problemen niet eerder konden worden opgelost tot mijn laptop weer terug kwam.
Maar goed ik hoop dat ik het album goed heb gedeelt en wil nu de web url in mijn blog plaatsen, zoals Wil ons vertelde.Klik hier voor mijn foto's.

Spannend.......

2 opmerkingen:

  1. Hee Marjo, het kan aan mij liggen, maar als ik op de link ga staan, komen er geen foto's, ik was juist zo benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjo,
    Ik heb je blog bekeken en ook naar je Picasa album, maar de link werkt niet, misschien nog een keertje proberen?

    BeantwoordenVerwijderen