woensdag 24 april 2013

# 13

Hallo, ik heb een account op LinkedInn, omdat ik al een keer ontslagen ben geweest, dat vond Frans dat een goed initiatief, dan kan een ander je vinden voor een nieuwe baan. Ook heb ik een Facebook account, waaraan ik veel plezier beleef. Het is een makkelijke manier om op de hoogte te blijven van alles wat je interesseert, en te delen waarvan jij vind dat een ander kan interesseren. Hyves heeft me nooit zo aangetrokken, alles wat daarover in de media kwam , vond ik toen vrij negatief. Dit zou toch iets moeten zijn voor de bieb, mensen kunnen gelezen boeken delen en nieuwe films bespreken dacht ik zo. Voor de rest vind ik dat er best wat meer tijd in de bieb pagina gestoken mag worden, er is niet zo vaak iets wat er wordt gedeeld, dus dat zou betekenen dat er meer mensen iets op moeten kunnen zetten ( met restricties). Maar zoals alles waar je je mee bezig houdt gaat dat tijd kosten!

1 opmerking:

  1. tijd en zin is een alles bepalende factor. Maar moeten we er formatie voor vrij maken op de bibliotheek? Maar wat doen we dan niet meer???
    Weet jij het?

    BeantwoordenVerwijderen