woensdag 24 april 2013

# 12 twitter

Hallo dames, ik heb een twitter account aangemaakt, wie wil mij volgen? @marjosuselbeek ik heb een twitteraccount aangemaakt en hoop dat ik volgende week als ik op vakantie ben, het een en ander kan twitteren. Het is wel de bedoeling dat jullie mij gaan volgen. Zelf kon ik alleen Wil en Annamarie vinden, ik ben nu volger van hen, maar zie nog niets. Het was best wel een dingetje je bent niet zo klaar maar toen het af was werd ik al snel vermaakt met de tweets van o.a. Gerard Joling.

4 opmerkingen:

  1. Ik kan je niet volgen (heb geen account), maar ik ga je wel lezen! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Marjo!
    Ik ga je zoeken op Twitter hoor!
    Alleen moet ik nog ouderwets via mijn computer checken (heb nog geen smartphone).
    Groet van Noor
    p.s. Gerard Joling??????????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. marjo ik kan je niet vinden?!.
    Mij vind je op Anjes1

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Marjo,

    Ik volg je inmiddels hoor. Je maakt een prachtige reis zeg!! indrukwekkend lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen