woensdag 3 april 2013

# 8

Het is absoluut een eyeopener, wat er allemaal kan en ook niet kan met de sociale media. Voor de bieb denk ik dat je best wel gebruik kan maken van Symbaloo, en van picasa word al gebruik gemaakt. Het is misschien niet slim om een blog op te zetten , je moet dat ook kunnen controleren en zeker voor de wat oudere onder ons is het uitleggen een beetje lastig. Aan de andere kant zou het voor jongeren best wel iets zijn , zeker omdat we flink bezig zijn met het updaten van de young adult collectie. De Rss en Alert functie is een geweldig iets, voor alles waar je meteen van op de hoogte wil zijn. Dit kan (en wordt al) prima ingepast in onze bieb pagina. Doordat ik het met Gerie samen mag doen, heb je een stok achter de deur waardoor je er eerder aardigheid in krijgt, en je samen er wat makkelijker tegenaan kijkt. Het is me hierdoor erg meegevallen, en je krijgt feedback van een hoop collega's, waardoor je je erg gesteund voelt als je (ook ) iets niet weet. Hier kan een bieb blog dus ook een functie invullen denk ik , wie weet wat de klanten voor goede ideeën hebben om de bieb te laten voortbestaan.

3 opmerkingen:

  1. Zo zie je maar weer, aldoende leert men. En jij stond bij mij al bekend als professioneel multimedia talent! Fijn inderdaad dat je samen met Gerie alle "Dingen" doorspit. En ik zie dat je bij je gadgets toch ook een youtubesetje gezet hebt van Caro Emerald. Goed zo!
    (Ik heb mijne er weer afgehaald, wie weet doe ik toch later wel ook een setje appjes, oeps aapjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je raakt aardig bedreven, zeg! Ik ben wel een klein beetje jaloers op je videobalk. Misschien nog iets moois voor je: bij de gadgets zag ik een paar fantasy-achtige dingen. Ik ga hier zelf ook weer eens grasduinen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marjo, nu weer een videobalk. Je overtreft al mijn verwachtingen.
    Ga zo door! Zet je ideeën en toepassingen op het ideeënformulier.

    BeantwoordenVerwijderen