dinsdag 9 april 2013

# 9 wijs met media

Bij het opzoeken van mijn naam, kwam ik een aardig aantal mededelingen tegen. Gelukkig had ik mijn foto's goed ingedeeld ,dus vond ik geen enkele vrij toegankelijke foto. Maar ik kwam er wel achter dat ik een facebook pagina had en ik me in een ver verleden had aangemeld bij schoolboek.nl Ook kwam ik mijn aanmelding tegen bij LinkedInn, en aan aankondiging van mijn blog die gelukkig ook niet zomaar aan te klikken was. Dit is wel een machtig medium ,alles is terug te vinden en het is wel erg belangrijk om je nuchtere "boerenverstand"te blijven gebruiken, en vooral goed te lezen wat je wel en niet aan moet vinken, m.a.w. wat wil je dat "Big Brother" te weten komt. Ook kom je allerlei vreemde dingen tegen waarvan je weet dat je je nooit hebt aangemeld, en dan zie je dat ze gewoon gebruik maken van je naam om iemand te verleiden lid te worden(Netvibes). BRUTALE APEN brutale apen Het blijft een kwestie van goed opletten.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Marjo,

    ja, je kunt van alles tegenkomen over jezelf.Ik wist trouwens niet dat jij een gezinsfoto van mij had......

    BeantwoordenVerwijderen