zaterdag 11 mei 2013

# 15

Mijn prezi presentatie: Je moet hem wel zelf even aanzetten met het woordje "present". Bij het onderzoeken van het hoe en wat ben ik tot de conclusie gekomen dat dit een erg makkelijke manier is om een presentatie te maken. Het is nog leuk ook! Ik ben er altijd tussendoor gezwijnd en heb dit nooit aan de hand gehad, maar dit is wel erg leuk om te doen, het kan met een dia voorstelling draaien en ik krijg er zelfs geluid achter! Volgens mij is dit erg geschikt om bv. bij een wereld van ons bv diverse boeken aangeven en per boek ,een auteur ,eerste hoofdstuk en verzin het maar! Het is wel prettig dat de tip voor het verbinden en het "share "gebeuren in de tekst staat want ik kon het niet ergens anders vinden.

4 opmerkingen:

  1. @Marjo, helaas kan ik je enthousiaste prezi toch niet zien. Ik moet inloggen en met present kom ik er niet. Ik weet wel dat hij over je vakantie gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je presentatie gezien, ook door in te loggen en te dubbelklikken op 'Marjo's vakantie'.
    Ziet er prachtig uit en met het muziekje erbij, lijkt dit afkomstig uit een aflevering van 'ontdek-je-plekje'!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marjo, wat een leuke Prezi-presentatie! Ik kon het prima bekijken, hoefde niet in te loggen, je link werkte bij mij prima. Enne, ik maar denken dat je op de motor weg was! Zo zie je maar, zelfs via jou Prezi ontvang ik de juiste informatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @misschien komt het doordat jullie een prezi-account hebben??
    Misschien moet deze dan maar op de afsluiting van 23 dingen getoond worden.

    BeantwoordenVerwijderen