woensdag 22 mei 2013

# 18 LibraryThing

LibraryThing is helemaal mijn THING Het is best een uitzoekerij wat er precies gedeeld kan worden maar als je eenmaal doorhebt, werkt het erg prettig. De manier waarop je zoeken moet is wel een dingetje, niet alle boeken staan erin, je bent soms de eerste die het boek toevoegd. Voor alles erin staat wat je gelezen hebt duurt wel even, Het met elkaar delen heb ik nog niet helemaal onder de knie, en er zijn niet zo makkelijk boeken te vinden van mijn genre. Toch denk ik zeker dat dit iets is wat een toegevoegde waarde aan je lees ervaring gaat geven.

3 opmerkingen:

  1. Jawel hoor, een hele lijst fantasyboeken (en 1 ander genre). Waarom ben ik nou niet verbaasd?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Marjo, het ziet er weer anders uit dan bij Noor. Ik ben er mee bezig maar het lukt nog niet zo....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben blij dat jullie enthousiast zijn. Mijn ding is het niet.
    Zouden we ons publiek hierover meer moeten vertellen?

    BeantwoordenVerwijderen