dinsdag 11 juni 2013

# 23 de eindstreep.

Je weet dat er ooit een eind aan komt maar dat duurde wel lang hoor. Dingen die ik heb leren kennen welke ik leuk vond was de google alert, een link maken foto's of filmpjes van YouTube invoegen,een Prezi maken, de LibraryThing, en Facebook . Deze cursus heeft mij flink geïrriteerd, wanhopig gemaakt maar ook trots als ik weer iets leerde wat ik aan mijn man kon vertellen, wat hij niet wist :-D De organisatie moet er nog van alles mee , maar dat maak ik niet meer mee. Wat mij heeft verrast was dat ik hierdoor o.a. Twitter heb uitgeprobeerd en het inderdaad zo irritant vond als ik had gedacht. Crowdsourcing e.d. is iets wat mij erg moeilijk lijkt uit te voeren ik vind het een beetje gebedel. Wat me positief heeft verrast was de prettige manier waarop je een Prezi kon maken, ik vond een presentatie altijd erg lastig, nu niet meer. Wat er verbeterd zou kunnen worden ? Misschien kan de cursus wat worden ingekort, het is nu zo'n eind. Deel het desnoods in tweeën. 23 dingen was voor mij een flinke kluif en een groot Sociaal Media circus om te ontdekken.

3 opmerkingen: